VAJAD ABI?
Kui tekib küsimus, võta ühendust info@kristin.ee või helista
1916

MATUSEINFO tel 1916 / SURNUTRANSPORT 24h 516 43 33 

Tellimistingimused

e-Matus TELLIMISTINGIMUSED

1.TELLIMISTINGIMUSTE kehtivus

1.1.Tingimused kehtivad veebikeskkonnas aadressil www.kristin.ee ostu sooritava isiku (edaspidi Tellija) ja Matusebüroo Kristin OÜ (edaspidi Müüja) vahel teenuste ka kaupade ostmisel tekkivate kohustuste ja õiguste kohta.

1.2.Tellimisel või ostu sooritamisel nõustub Tellija tellimistingimustes sätestatuga.

1.3. Kõik www.kristin.ee ostukeskkonnas e-Matus müügilolevad kaubad ja teenused müüakse Ostjale Matusebüroo Kristin OÜ poolt.

2.Teenused ja kaubad.

2.1. Kõik www.kristin.ee müügil olevad kaubad väljastatakse Matusebüroo Kristin büroost tasuta.

2.2. Soovi korral ja kokkuleppel saab tellida kauba transporti ka mujale vastavalt ostukeskkonnas oleva piirkonna hinnale. e-Matus ostukeskkonnas oleva hinna puudumisel saab Tellija Müüjalt tellida hinnapakkumise selleks e-mailile. Hinnapakkumine saadetakse hiljemalt järgmise tööpäeva jooksul peale tellimuse laekumist.

2.3. Kõik matuseteenused, mis on e- matuses müügil matusepakettidena, müüakse täisteenuse paketina. Paketis olevast üksikust teenusest või kaubast loobuda ei saa kuid võimalus on vahetada sama kategooria kauba vastu.

2.4. Osa teenuseid ja kaupu on paketis  erinevast hinnaklassist valiku võimalusega, vastavalt ostja valikule kujuneb ka paketi lõpphind.

2.5. e-Matuse tuhastuspaketid osutatakse Tallinnas asuvates kabelites või Kristin Matusekeskus & Krematooriumis.

2.6. Kõik teenuste ja kaupade hinnad sisaldavad Eesti käibemaksu 20 %.

2.7. Tellija jaoks kehtib kaupade ja teenuste hind, millega ostja e-poest ostu sooritab, see hind võib erineda tavahinnast.

2.8. e- Matuse ostukeskkonnas on matuse paketis tseremoonia ja peiede toimumise aeg broneeritav alates 2 päeva ette.  Juhul, kui mingil ettenägematul põhjusel Tellija poolt soovitud ajal matuse tseremooniat pole võimalik korraldada, on Müüjal õigus Tellija poolt broneeritud aega muuta soovitud ajale võimalikult ligilähedasele ajale. Müüja kohustub hiljemalt järgmisel tööpäeval peale tellimuse laekumist võtma ühendust Tellijaga, pakkudes teenuse osutamiseks lähim võimalik aeg (kellaaeg).

2.9. Tellimuse matuse aja kinnituse saatmisega Tellija e-posti aadressile loetakse müügileping Ostja ja Müüja vahel sõlmituks ning teenused ja kaubad toimetakse tellimusele vastavalt tellimuses esitatud ajale.

2.10. Kaupade fotod on illustratiivsed, toote väljanägemine ei pruugi vastata täpselt pildil olevale. Müüja kohustub siiski rangelt järgima toote kirjeldusele vastavust materjalile, disainile, värvile, suurusele, hinnale.

2.11. Kui Ostja poolt tellitud kaup on väljamüüdud, asendatakse see samaväärsega vaid Ostja nõusolekul.

2.12. Kui Ostja ei anna Müüjale õigust kauba asenduseks, tagastab Müüja ostusumma 7 tööpäeva jooksul Ostjale.

3. Tellimuse esitamine, ostu sooritamine.

3.1.Ostu sooritamiseks tuleb kliendil esitada e- Matus keskkonnas Tellimus.

3.2. Soovitud tooted tuleb esmalt lisada ostukorvi.

3.3.Tellimuse vormistamiseks vajutage ostukorvis lingile „Tellimaˮ.

3.4.Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamine, makseviis ja vajutage lingile „Tellin ja maksanˮ. Ostukeskkonna e-Matus kasutajal on valida, kas ta tellib või ostab kohe. Ostu saab sooritada pangalinki kasutades või krediitkaardi maksega.

3.5.Pärast pangalingi kaudu tasumist tuleb Kliendil vajutada nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

3.6.Pangaülekande maksmisviisiga saadetakse teile esmalt tellimuse kinnitus ja seejärel maksetähtajaga arve, mis tuleb tasuda ülekandega maksetähtajaks.

3.7.Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.

3.8.Kristin.ee e-Matuse poes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E−R 9:00−16:00.

3.9. Müüja alustab Tellimuse komplekteerimist, kui Klient on tasunud kogu Tellimuse eest.

3.10. Tellimuse broneeringud leinatalitusele vormistatakse alles peale makse laekumist.

3.11. Tellimuse täitmiseks ja tehtud broneeringute hoidmiseks tuleb tasuda arve selle esitamise päeval.

3.12. Valitud kaupade komplekteerimine ja tellitud teenuste broneerimise kinnitamine toimub müüja poolt alles peale raha laekumist või maksekorralduse kättesaamisel.

3.13.Juhul kui Müüjal ei ole Tellimuse komplekteerimisel võimalik Kliendi tellitud Toodet anda, on Müüjal õigus Toode omal äranägemisel või Kliendiga telefonitsi konsulteerides asendada samaväärsega.

3.14.Kui Müüjal ei ole võimalik Toodet asendada või kui Klient Tellimuse kättesaamisel asendust heaks ei kiida ja sellest loobub, tagastatakse puuduoleva Toote maksumus Kliendi arveldusarvele 3 tööpäeva jooksul alates Tellimuses esitatud kättetoimetamise kuupäevast.

3.15. Müüjal on õigus Tellimuse täitmisest loobuda, teavitades sellest Klienti e-posti teel koos loobumise põhjusega. Juhul kui Müüja loobub Tellimuse täitmisest, tagastatakse Tellimuse maksumus Kliendi arveldusarvele 3 tööpäeva jooksul alates Tellimuses esitatud kättetoimetamise kuupäevas.

3.16. Tellimuse lõplik arve saadetakse kliendile peale tellimuse lõpuleviimist.

4. Maksevõimalused ja tagasimaksed

4.1.Tellimuse eest saab tasuda e-matus keskkonnas näidatud viisidel.

4.2. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt Kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.

4.3. Makse teostamine toimub väljaspool kristin.ee keskkonda vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas.

4.4.Kristin.ee puudub ligipääs Kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

4.5. Kõik tagasimaksed, mida Müüja teeb vastavalt Kasutustingimustele, tehakse Kliendi samale arvelduskontole, millelt Tellimuse eest tasuti.

5. Matuse aja broneerimine

5.1.Matusekeskuses toimuvate teenuste korral saab aega broneerida 2 kaks tööpäeva ette.

5.2.Tallinna teistesse kabelitesse aja broneerimise korral asub müüja tellimust täitma peale tellimuse laekumist ja soovitud aja olemasolul kinnitab selle aja leinatalituseks.

5.3.Kui soovitud aega pole saadaval, võetakse kliendiga kontakt samal tööpäeval, kui tellimus on laekunud tööpäeva jooksul E-R 9.00-16.00, L 9.00-14.00 ja järgmisel tööpäeval, kui tellimus on laekunud tööpäeva välisel ajal ja pakutakse võimalikke saadaolevaid aegu.

6. Kauba transport, kullerteenus, kohaletoimetamine.

6.1. Kui Ostja soovib kauba transportimist, siis tellimuses kasutada valikuvõimalust, on võimalus ka täita soovitud aadress ja peale müüja poolt kontrollimist võetakse kliendiga ühendust kauba transpordi üksikasjade täpsustamiseks.

6.2. Kaupa saab saata pakiautomaati vastavalt ostukeskkonnas viidatud tingimustele ja võimalustele.

6.3. Lilleseadeid saab klient järele tulemisega kätte lillesalongist Lillepärg aadressilt C.R. Jakobsoni 17, Tallinn. Lilleseadete kohaletoimetamine kulleriga on võimalik 30 km raadiuses Tallinna kesklinnas. Alla 65 € lilletellimuste korral lisandub kullertasu 10 €.

6.4. Kõiki kaupu saab osta ja tellida kättesaamisega Herne tn 33 asuvast büroost.

7.Tellimuse tühistamine, lepingust taganemine, toodete tagastamine.

7.1.Tulenevalt matusekaupade eripärast  juba ostetud kaupu välja ei vahetata ja tagastamisvõimalus puudub, kui need on juba kasutusele võetud ( nt. puusärgid ja urnid).

7.2.Taganeda ei saa lilleseadetele, peielaudadele, hauakividele-plaatidele ja trükistele tehtud tellimustest, kui nende täitmisele on juba tootja poolt asutud, kuna tegemist on individuaalsete tellimustega, mille realiseerimine teistele klientidele poleks enam võimalik.

7.3.Palume kliendil arvestada, et lilleseade tegemine on individuaalne tellimustöö, mida ei saa hiljem kellelgi teisele realiseerida. Selleks, et tellimust täita, lõigatakse lilled vastavalt konkreetsele tellimustööle lühemaks ja nende kasutamine hiljem müügiks pole võimalik. Kui tellimust on asutud täitma või kui tellimustöö on juba valmis, enam ettemakstud raha kliendile ei tagastata! Klient saab soovi korral ja kokkuleppel salongiga tellimust vaid muuta. Tellimust saab tühistada vaid juhul, kui seda pole veel täitma asutud.

7.4.Ostja kohustub kauba kättesaamisel koheselt selle kvaliteeti ja sobivust kontrollima. Kui kaup ei vasta ootustele, võib Ostja loobuda kaubast kohapeal.

8. Tasumine

8.1. Tellimuse täitmine algab peale makse laekumist Müüja kontole.

8.2. Kui Ostja on tellinud matusepaketi tseremooniaga siis broneering ajale kinnitub Matusekeskus & krematooriumis peale ostu sooritamist. Kõige kiirem ja soovituslikum on kasutada maksmisel pangalinki, kus ostja suunatakse maksekeskkonda ülekannet teostama. Kliendiga võetakse matusenõustaja poolt kontakt ja saadetakse leinatalituse broneeritud aja kinnitus esimesel võimalusel aga hiljemalt järgmise tööpäeval peale tellimuse esitamist.

8.3. Peale ostu sooritamist saadetakse Ostjale, tema poolt märgitud e-mailile tellimuse kinnitus, mis sisaldab tellimuse numbrit. Tellimuse kinnituse saatmisega loetakse müügileping Ostja ja Müüja vahel sõlmituks.

 8.4. Koheselt peale tellimuse laekumist, ostu sooritamist Ostja poolt, teeb Müüja vastavad broneeringud teenuse osutajatele (kõnemees, muusik) ja saadab Ostjale „matuse aja kinnituse“. Juhul, kui tellimuse täitmine sel soovitud kellaajal mingil põhjusel pole võimalik, võetakse Ostjaga koheselt ühendust ja pakutakse ligilähedast aega.

8.5. Peale kaupade komplekteerimist ja teenuste broneerimist saadetakse kliendile arve e-mailile. Kui tellimuse eest pole veel tasutud, siis on ülekandega tasumiseks kliendil aega vastavalt sellele, kuidas arvel on märgitud. Kui tellimuse eest on tasutud enam kui tellimuse eest vajadus on, makstakse kliendile üle makstud osas raha tagasi ühe tööpäeva jooksul.

9. Vastutus

9.1. Ostja vastutab kõigi andmete õigsuse eest, mis ta Müüjale tellimuses esitab.

9.2. Müüja töötleb Ostja isikuandmeid kooskõlas isikuandmete kaitse seaduses kehtestatud nõuetega.

9.3. Müüja ei edasta, müü ega avalikusta Ostja isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a. seaduses sätestatud juhtudel. 9.4.Müüja jätab endale õiguse muuta ostja tellimust tulenevalt olemasolevatest laovarudest või muudest objektiivsetest põhjustest. Müüja teavitab ostjat kõikidest sellistest muudatustest enne kaupade väljastamist. Ostjal on kohustus muudatused kinnitada või tagasi lükata e-posti teel kahe (1) ühe tööpäeva jooksul arvates müüjalt teate saamisest. Juhul kui ostja nimetatud kohustust ei täida, on müüjal õigus leping lõpetada ja esitatud tellimust mitte täita, olles vabastatud mistahes sellega seotud vastutusest.

0
Teie ostukorv